SKRIVET: 2011-09-08, kl 21:03:18 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

update

Sen jag skrev sist så är Casper inskolad. Första riktiga dagen i måndags, 9-14. Sen har han varit där tisdag & idag + att han ska dit imorgon. Lite ledsen vid lämning. Idag även vid hämtning :(
Men jag vet att han har det kul där med barnen. Idag var dom hem till hans blivande "reserv-dagmamma" & hon har en hund som han älskar :) Och det är därför som just hon fick bli hans reserv för han leker jämt med hunden när dom ses ute. Flera ggr har jag fått höra att Casper är så tuff & framåt. Idag sa dagmamman också att han har sån bra motorik, jätteduktig att gå i skogen. Han springer fram :)
En annan mamma som skolade in sin son samtidigt såg också hur duktig han är när det gäller motoriken. Ja, så brukar det vara för dom flesta. Antingen pratar dom en massa eller så satsar dom på motoriken.

Léon har varit såå irriterad idag. Eller gnällig har han varit i flera dagar. Men dels verkar det vara en tand på G (dreglar typ en flod & biter på ALLT & grejar mkt i munnen) & så vill han framåt. Han kämpar & kämpar men det går inte än :/ Stackarn. Jag kommer bli helt slut imorgon bara av att ta hand om honom :P

I-landsproblem: Köpte ett par jeans förra helgen (?) & jag tyckte dom kändes lite stora i midjan men bra över låren vilket jag brukar ha skitsvårt att hitta jeans.. köpte dom. Men efter nån dag så satt dom löst. Dom är fasen stora ju :( Tänkte att dom kanske krymper lite i tvätten, knappast. Åhhh det är ju så trist att köpa kläder till sig själv & jag hittar aldrig nåt.


Lotta

Lucas satsar på motoriken han med ;)

Dexter å andra sidan.. han lär ju rabbla nå Dr Dre låtar före sin 2-årsdag han :P



PUBLICERAT: 2011-09-09, 21:53:39 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Tofva. Alfies Mama

Puh.. får lite dagis ångest av ditt inlägg,haha. Inte för att vi är där ännu..men fanken, tiden går ju SÅÅÅ FORT!!



PS: Kul att du är med i min Libero tävling:)



PUBLICERAT: 2011-09-14, 21:57:28 | URL: http://www.rosaprinsessa.se
BloggMamman

Själv har jag en ungen som satsar på att vinna OS i prat- det är prat heeeela tiden :D



Kram

BloggMamman- en blogg om BloggMammor, står det ngt om dej idag?



PUBLICERAT: 2011-09-15, 09:23:46 | URL: http://bloggmammor.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: