SKRIVET: 2011-12-19, kl 21:59:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

full? drogad?

Började igår, ögoninflammation. Rejält röd i ena ögat & kliar :( Ser för jävligt ut. När Danne kom hem på em frågade han vad jag gjort & så skratta han. Snäll karl man lever med :P

Beställde precis en tavla från Studio Nele, 30% tom imorgon. "L som i Léon". Å så är det ett Lejon på. Som handen i handsken till vårat fina Lejon ♥
Han kommer alltid vara vårat lejon. Köpte en lejon-pyjamas till honom i helgen hehe.

Dagen har varit dryg för jag är så förkyld å kände mig heeeeelt slut. Men Léon sov 70 min i ett svep iaf. Det händer inte ofta. Ca 13 somna han. Så det tackar man för. Hann baka snickerskaka med Casper :)

Casper har inte sovit middag på ett bra tag nu. Men skulle nog behöva ca 30-40 min ibland. Och nu är han inte helt frisk, har ju fortf hosta som stör honom på nätterna tex.. så idag höll han på att somna vid matbordet kl 17 hahaha. Jag å Danne kunde inte hålla oss för skratt & då blev han skitsur. Han fick vila 30 min på soffan, när jag sen väckte han grina han :( Men jag vågade inte riskera kvällen. Somna runt 20 iaf. Puh!

Nej nu lär jag badda ögonen & kladda i lite slava. (Tack för tipset Dr Broomé!)


Monica - snart 2 barnsmamma

Träligt med ögoninflammationen..

Krya på dig ♥



PUBLICERAT: 2011-12-20, 05:44:57 | URL: http://minabusungar.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: