SKRIVET: 2011-12-01, kl 21:27:00 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Några bra saker - onsdag

Dagen kändes inget vidare när Daniel skulle åka till jobbet så det känns bra att göra en lista ikväll. Ni får tycka det är tjatigt om ni vill men man ska se dom bra sakerna i livet, det är lätt att glömma dom.

  • Egentligen var det igår men iaf, Danne vann kosing på hästar. Så för att fira köpte han "Dalahäst-choklad" & idag köptes hästkorv :) Chokladen var farligt god!
  • Båda barnen skötte sig exemplariskt vid läggning. Casper kom upp nån gång för att gå på pottan men då blir jag bara glad!
  • Léon skrattade MASSOR ikväll, innan gröten. Underbart med bebis/barnskratt.
  • Léon har fått tillbaks aptiten & gapar stoooort & vill äta. Mer än en portion gröt ikväll :O Nu tar han igen det han missat när han varit sjuk, plutten.

 


Monica - snart 2 barnsmamma

Bra med posetiva listor!! :)



PUBLICERAT: 2011-12-02, 10:56:53 | URL: http://minabusungar.blogspot.com
tess

good for you :) Jag hoppas att jag slipper bristningar jag med, så jag gör allt kan jag för att undvika det även om jag vet att mkt är hormonellt oxå, hehe :P



PUBLICERAT: 2011-12-06, 11:07:21 | URL: http://mymiracle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: