SKRIVET: 2011-12-23, kl 20:51:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Dan före dopparedan

Idag skjutsa Léon Casper med gåvagnen :) Såg så gulligt ut.

Alla ni som fått julkort från oss: Det var Mr Birath som valde bilderna & inte jag. Men det förstod ni nog.

Jag ska snart gå & lägga mig. Léon vaknade runt 22 igår, tog han till vår säng. Han somna & vakna typ 10 ggr fram till 23 (?) & sen var han vaken till 1.30!!! Han var helt slut stackarn :( Såå ledsen också. Jag vaggade, strök honom på ryggen, gick runt med honom men inget hjälpte :( Han fick alvedon när han la sig runt 18.30 & sen igen vid 00. Stackarn. Jäkla tänder! Han får alltid minst två tänder på samma gång. Idag har han ätit mkt sämre mot vad han brukar. Lilla Lejon ♥
Hoppas på mer sömn i natt. Casper va supertrött ikväll, somna när jag läste bok för honom *mys*

Imorgon kommer TOMTEN *Ho Ho Ho*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: