SKRIVET: 2011-10-15, kl 21:26:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tidiiiiigt

Léon knölade jättemkt i natt. Jag vaknade före 4. Lite före 5 hör jag att Casper ropar. Går dit & han är vaken, alltså klarvaken. Men trött. Så han hade säkert somnat om om inte jag hade varit tvungen att gå till Léon (som fortf var vaken) eftersom Danne skulle till jobbet.. KUL!

5.45 somnar Léon om mot mitt bröst & Casper pillar med min mobil (allt för att han inte ska babbla non stopp & störa lillebror)
Jag & Casper går upp och lägger oss på soffan. Han får kolla på film & jag försöker halvsova. Lyckas inte för jag har ett tryck över panna & näsa pga sömnbristen :(
6.30 hör jag att Léon är vaken & ledsen.. tar upp honom & ja, dagen fortsätter..

Lite före 10 kommer räddningen. Kjell tar med pojkarna ut på promenad så jag får vila. Lyckas sova ca 30 min & det gjorde att jag orkade hela dagen. Underbart är bara förnamnet.

Pojkarna låg båda två på mage mitt emot varann imorse & båda skrattade. tog för en gångs skull fram filmkameran (som vi använder på tok för lite!) men Casper vill bara vara bakom så han förstör.. filmade dom en kortis på em. Då asgarvar Léon så fort Casper dyker upp när han springer runt mellan kök, vardagsrum & hall. Skitbra när man kan springa runt. Casper jagade mig & Léon runt också. hehe.

Runt 15 kom Anna & Filip. Och dom stannade ända till runt 19. Skitkul =) Mindre kul var att jag inte fick Léon att sova sen em. Så han var för trött för både kvällsmat & gröt. Skit också. Han sov 17.30-18. Vaknade superledsen. Han var väl såå trött & behövde sova mer.. stackarn. Sen skrek han i kanske 30 min. Erbjöd han sen flaska igen & han drack mer. Tog upp han för att rapa & då luta han huvudet mot mig & han var i grodställning. Han som aldrig annars lutar sig utan ska alltid se sig omkring. Han var ju såå trött. Casper var också riktigt trött. Vaknat tidigt, sovit en stund & lekt med Filip i flera timmar =)

Nu ska jag gå & lägga mig. Och hoppas få sova. Såg idag att det är VÄLDIGT vitt uppe i Léons mun.


SaNNa

Jag beundrar dig Cissi!!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: