SKRIVET: 2011-10-26, kl 22:15:46 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

supersnabbt inlägg innan sängen

Casper har varit hos dagmamman idag. Vi pysslade en stor del av eftermiddagen. Play doh först & sen klipp & klistra :) Han fick testa saxen hehe. Mellan play doh & klipp/klistra slog jag på you tube åt honom för jag fick lov att lägga Léon. Léon vaknade efter typ 20 min.. superledsen som alla andra ggr han vaknat efter typ 30 min =/ Skyndade in. Han låg som vanligt på mage eller i krypställning helt förvirrad. Skulle försöka få han att somna om, men vem kom då tror ni? just det, Casper.. = kört!
Men men, gick bra ändå..

Tog med Léon till badet idag. Myspys. Han älskart. Andra gången han fick besöka badhuset. Stackarn, missar allt. Caspo fick babysim både steg 1 & steg 2. Vi firade inte ens Léons födelse med tårta. Det har hans mormor tänkt på många ggr minsann. Stackars barn :(

Léon ålar bara lite lite, tar sig runt till leksakerna i Caspers rum. Men inte mer. Men nu har han börjat ställa sig i krypställning. Och så ska han ställa sig mot allt. Alltså försöker. Så nu kan jag snart inte sätta honom & gå därifrån. Satte honom i badrummet imorse. gick för att hämta strumpor till mig själv när jag hör ett gråtande Lejon. Då ligger han, han har försökt ställa sig :(

Nej, sängen! Imorgon blire Myran med Léon. Kea & Tova skulle också dit. Ser fram emot! Hinner ju sällan till Myran för det är alltid nåt känns det som. Nästa vecka är Casper ledig tisdag, torsdag, fredag. konstig vecka. Får höra imorgon om det är väldigt lite barn måndag & onsdag så får han va hemma då också. Blir nog bra det också. tisdag är det fotografering på Myran så då ska vi dit iaf. Hoppas på syskonbilder!


Carro

Ja han är stor! :) En riktigt karl!



PUBLICERAT: 2011-11-02, 20:45:55 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: