SKRIVET: 2011-11-17, kl 20:42:56 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

sjuklingar

Igår såg jag att Casper blivit snorig. Det rann hela tiden. Kollade febern på kvällen men han hade bara 37.4 om jag minns rätt. Hörde honom 4 imorse, då stod han i vardagsrummet & väntade på mig. Gick in till hans rum, han kändes varm men jag orkade inte kolla febern. Ville bara sova. Efter ett bra tag somna han, han hade såå svårt att somna stackarn :/ Sen sov han till 7.30 imorse & tur att han vakna då så han hann säga hej då till Daniel. "Puss kram" sa han innan Danne skulle gå ♥

Léon sov hela natten i sitt rum utan att nån behövde gå dit & flytta ner honom eller nåt. Ändå var han trött imorse. Tyckte också han kändes lite varm men tänkte vi skulle äta frukost först så det gjorde vi.. innan hade jag kollat Casper som hade 37.9 & då ringde jag Linda. Försökte sen kolla Léon vilket är lättare sagt än gjort kan jag säga. Lycka till att sätta på han en blöja som icke är byxblöja! Fick kolla febern när han låg på mage i krypställning.. 37.8 innan han kröp iväg :P
Nu kryper han bara istället för att åla btw =) Heja Lejon Heja Lejon!!!!

Kjell har tagit hand om Léon idag så jag kunde ägna mig åt Casper. Danne kom hem redan runt 15 (hade kurs idag). En stund busade han med Casper men sen blev Casper såå slut. Ville helst ligga på (!) mig, tätt intill mig "mamma mamma" osv osv.. myskillen, mitt hjärta, mitt allt.

En stund senare gick vi till K-B för att äta Max-mat & fika eftersom det är min dag idag.. Casper låg mest på soffan. Sen blev han irriterade på alla utom mig så fort dom sa nåt, pratade om honom eller tittade på honom. Han la sig i mitt knä & poff somna han :O Kl var inte ens 18. Så vi gick hem & la honom. Får se hur länge han sover.

Han har ju inte hög feber men mår inte alls bra. Han andas snabbare & låter ansträngd. Lilla hjärtat :(
Känns som han är sjuk jämt! Såå tråkigt :(
Vad vi gjort idag? Grejat med play doh, kollat på film/tv, bakat chokladbollar, läst massa böcker & bara myst :) han har haft pyjamaströja & kallingar hela dagen hehe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: