SKRIVET: 2011-11-20, kl 21:43:08 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

läsa

Måste berätta en grej. Skulle läsa för Léon imorse. Hade honom bredvid mig & vi låg i sängen. Han låg på rygg & jag pekade på sakerna i boken tex "fågel", "katt", "träd" osv osv.. gissa hur länge han låg kvar & tittade?


30 sekunder tror jag!!! Jag blev väldigt chockad kan jag säga :O Eftersom han HATAR att ligga på rygg. Antingen vänder han sig eller så sätter han sig upp. Eller ställer sig.. höhö
Finns ingen som snurrar fortare än honom... = problem vid blöjbyte & man får hålla fast vilket blir ett ARGT Lejon som vrålar. Tur det finns byxblöjor när han blivit ren.

Imorgon är det ny vecka & dags för stora piraten att gå till Dagmamman.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: