SKRIVET: 2011-05-19, kl 20:41:16 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Trött?

Är man trött om man...
Försöker sätta på Casper en t-shirt när han redan har en t-shirt på sig? Hann dra den över huvudet t.om.
Kör in kundvagnen MED varorna.

Osv osv osv...

Så jag ska snart gå & lägga mig. Daniel har tagit ledigt i natt. Men han jobbar ju extra på söndag (em) så då kan han gott va ledig i natt. På söndag åker jag & ungarna till Enköping för att gå på 5-årskalas. Men när ska jag hinna köpa present?! Hinner ingenting, orkar ingenting. Eller jag tvingas ju orka det jag måste men prioriterar bort all annan skit.

Guuu va Lejonungen jollrar (inte just nu, just nu sover han) & det är supergulligt. Häromdagen skrattade han för första gången när pappa Daniel kittlade honom på magen. Såå sött ♥
Sen är ju händerna väldigt spännande & goda. Billiga leksaker :P
När han blir större får han leka med plastburkar & sen kastruller. Och så brorsans grejer. Casper gillar babygymmet som finns hos K-B. Han blev sur en gång när jag skulle lägga dit Lejonet haha. Men då lät jag Casper ligga där först eftersom jag visste att han skulle tröttna rätt fort..

Idag handlade jag & Casper. Så pekade han på vindruvorna & så på sin mun. "nej nej, man kan ju inte äta i affären."
Då sa han "nej nej nej" & visade med fingret. hahahaha. Han är ju störtskön den där killen om jag får säga det själv!
Så gör han hemma ibland också. Om det inte är nåt han verkligen vill, då blir han riktigt förbannad kan jag lova!

IMORGON IMORGON IMORGON kommer Monica m. familj!!!! Weeeeeeeeeeee =)

Sen vet jag inte om jag skrivit det, men om ca en månad flyttar vi. Vi rensade en del idag. Mest Daniel. Blev skuffen full i sopor haha. Tänk vad mkt skit man har.. fattar inte. Guuuu så drygt att flytta. Packa, packa upp, städa. Så ska Caspers rum fixas också. Vet inte hur vi ska ha det. Vill att han ska få ett fint rum. Svärfar & Daniel ska iaf hjälpas åt. Så skickar jag in Casper också. Han skulle säker tycka det va kul. Idag hjälpte han till att städa & sortera papper. Så till nästa år kan han säkert deklarera. Idag fick han en digitalkamera, tyckte han va skitkul. Teknikkillen ni vet =)


Carro

Åhå vart ska ni flytta någonstans? Har ni turen nog att lämna tunabyggen? :)



PUBLICERAT: 2011-05-28, 21:03:35 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/
Lotta

En av dessa "nån" är Familjen Annorlunda Madde som baaaaaaaaara skriver om sin jäkla träning!!

Sen finns det fler "nån" som skriver om andra saker, fast jag upptäckte igår att det gick att dölja vissa saker på FB utan att radera hela personen ;)



PUBLICERAT: 2011-06-06, 14:23:31 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: