SKRIVET: 2011-03-10, kl 21:13:52 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

snart börjar allvaret!

Nej, jag har inte slitit ut mig pga tvåbarnslivet - än. Har bara inte haft lust att skriva..

I söndags hade Casper magsjuka & hans mage är inte ok sen dess.. fy :/ Tycker synd om honom. Han kanske inte direkt lider men han är tagen av det & han är trött/slö. Han brukar alltid sova middag efter lunch, ca 12 men idag höll han på att somna ca 10.30 i Daniels knä när vi satt i soffan hela familjen. Vi satte oss där för det var ett jäkla gnäll & jag förstod att Casper var trött. Så Daniel fick lägga honom. Vi skulle ha varit till bvc allihopa men blev bara jag & Lejonet. Är väl bäst att maten hänger med ;)

Vi var till Kupolen på eftermiddagen för att göra nåt & Daniel hade beställt ett spel men jag skulle ha stannat hemma med barnen för det märktes att Casper inte var spec pigg tyvärr.

Hade Resorb hemma så jag blandade iordning det till Casper, han drack lite men sen var det tvärstopp. Inte mkt man kan göra antar jag.

Lejonet hade gått upp nästan 500 g på 2 v. Bra jobbat där! Och blivit 4 cm längre sen födseln :)

På måndag börjar allvaret! Hjääääääälp :P


Lotta

I like att ni kallar grappen för Lejonet! :D



PUBLICERAT: 2011-03-11, 06:06:06 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
carina

förstår att det känns när allvaret börjar men du fixar det galant !!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: