SKRIVET: 2011-03-25, kl 07:53:53 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

skakis

Väldigt skakis & väldigt hungrig, tror kroppen skriker efter energi. Mackor & apelsinjuice, får nog bli en banan också. Blev sent igår så Casper fick sova kvar hos K-B men jag saknar honom såå mkt. Fast skönt nu när jag får äta frukost i lugn & ro för en gångs skull. Utan Léon i famnen. Ett under! Han är vaken sjukt mkt dagtid, förstår inte.. gör jag nåt fel? :O

I natt har han iaf sovit bra. Vet inte när han somnade igår men ca 22 tror jag väl. Jag somnade nämligen före. Var helt slut! Eller inte helt slut men sjukt trött. Hade nog kunnat somna 20.00 om jag hade fått. Han åt vid 3 i natt & sen kl 7. Helt ok :)

Igår var vi på Myran & jag tror alla ungar hade vaknat tidigt för det var så mkt gnäll & grin. Men så såg man solstrolen Casper som inte kan gå, nej för han springer jämt :P

Nu tror jag att jag väger som vid inskrivningen. Eller 0,5 kg mer. Och 3 kg mer än när jag plussade.


Karlkarolina

really good site!!



PUBLICERAT: 2012-07-10, 06:44:22 | URL: http://karlkarolina.blogoom.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: