SKRIVET: 2011-03-21, kl 19:50:51 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

klantmorsa

Oj oj oj säger jag bara! Var ute & gick med pojkarna på eftermiddagen & vem valde heeelt fel skor om inte jag? Kunde vrida ur skor & strumpor efteråt! KALLT var bara förnamnet! Väldigt blött ute om man säger så =)

På fm gick jag & pojkarna till Myran. Danne var iväg på en grej men kom dit lagom till sången. Lejonungen sov utanför hela tiden.
Casper fick inte sova klart sin middagslur pga en skrikig lillebror.. men han va glad ändå när han vakna. Skulle då inte jag va om jag hade en skrikig lillebror som väckte mig :P

Lejonet har badat ikväll så nu är han ren ett tag :) Blev rätt blött i badrummet efteråt pga Caper men det är sånt man får ta.

Danne jobbar em men imorgon blev det visst fm för det skulle va ont om folk.

Nu ska jag mysa med finaste Lejonet ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: