SKRIVET: 2011-03-04, kl 20:10:19 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fredag

Igår var jag, K-B, Donna & Barselius-Bus till Barnens Hus på Babykväll. Herregud vad mkt folk! Hade jag vetat det hade jag inte följt med & Casper hade inte fått följa eftersom det blev sent pga mkt folk & lång kö.. trodde han skulle va trött & vilja bli buren för han hade inte sovit middag heller men icke. Han körde järnet haha. Och så kolla han i alla babyskydd ifall det var en bebis där i. Sötis! Så stannade han upp mitt i det han höll på med (kollade på mössor) när han hörde en liten bebis gråta. Han trodde nog att det var brorsan :)
K-B köpte iaf en syskonvagn igår.. Sjukt enligt mig men men..

Danne har jobbat idag, men bara 14-18 (som han gör varannan fredag) & ska jobba extra på söndag. Han kunde välja antingen lördag eller söndag eller ingen dag såklart. Jag & Léon ska till Västerås imorgon så han fick ta söndag om han ville jobba. Jag & pojkarna får väl åka skidor eller nåt (läs: Kolla på Vasaloppet)

Min förkylning är betydligt bättre, nästan helt bra faktiskt. Peppar peppar. Casper är snorig & har lite hosta. Léon är såå tät, stackarn :( Använt snorsugen några ggr & gett koksalt. Mer kan man inte göra.. Danne använda snorsugen till Casper både igår & idag. Han skrattade båda gångerna hahaha. Han är för skön! =)

Sitter & äter frukt nu, päron & äpple. Sen har jag mango också. Grymt gott :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: