SKRIVET: 2011-06-28, kl 20:04:09 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

full fart

Imorgon börjar karln jobba igen efter frivecka. Trööök :/
På torsdag ska vi (jag & barnen) hem till Kea. Det ska bli kul.

Vet inte hur många som sagt "vill så gärna träffa Léon" & dom har fortf inte ens sett honom & nu är han 4 månader! Känns inte speciellt liten nu alltså.. och så intressant (?) är han verkar det som.

Igår var vi i Säterdalen med svärföräldrarna. Jättetrevligt!

Idag var jag & Casper till stan på fm för att kolla på festivalfolk =) Är ju Peace & Love i stan nu. Galet mkt folk! Casper pekade på Esplanad & ville fika. Det har han lärt sig hehe. Så jag köpte en smörgås & nån festis. Trodde inte han skulle vilja ha så mkt men han åt upp hela smörgåsen, men så blir det när han är en riktig frukostslarvare. grrrr.
Sen gick vi till lekparken & vidare till Kupolen där pappan väntade. Casper höll på att somna i bilen så han blev sur när bilen stannade. Han somnade mot min axel på vägen in istället. Sötis ♥

På eftermiddagen åkte Daniel & Casper & badade. Men jag fick se att det var nåt grejs för barn utanför Vägverket så jag ringde Daniel & berättade det, så när dom badat åkte dom dit. Jag & Léon åt glass med K-B på på eftermiddagen Kupolen. Har hänt mkt för Casper idag, han var skittrött vid kvällsmaten. Och nu verkar han ha somnat. Lejonet har sovit en timme. Han var för trött för gröten ikväll. Typiskt :/

Nu har Danne två perioder kvar sen SEMESTRAN!!!! Jobba 7, ledig 5, Jobba 7, ledig 4, (jobba en), SEMESTER!


Lotta

Hah! Eller hur!

När Lucas föddes skulle alla komma och titta på honom. När Dexter föddes skulle alla också komma och titta och snosa men ingen kom..

Men jaja, han är iaf intressant och bedårande och underbar för MIG!! Grrrr på alla andra :P



PUBLICERAT: 2011-06-28, 20:37:46 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

Jag har iallafall snosat Lejon :-D



PUBLICERAT: 2011-06-30, 15:07:14 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/
Carro

Nej inte det minsta sugen än! :D Nu är jag så glad att vara av med magen så! :) Hurså? Tänkte du skaffa en tredje nu? ;) Blir ni med på babysimmet i höst?



PUBLICERAT: 2011-07-01, 21:51:09 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/
Carro

ja usch ja! denna foglossning var inte att leka med :D men jag tror du hade värre än mej, jag kunde iaf stå ut med min...



Näe Hannes är nöjd med att ligga i vagnen. Än så länge har han inte börjat med några sånna fasoner :D Men han börjar bli lite lång ^^



Steg 1 med babysimmet skulle bara gå på fredagar i höst, söndagar var bara för andra grupper den här gången. så då borde vi bli i samma :)



PUBLICERAT: 2011-07-02, 21:13:39 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/
Tofva. Alfies Mama

Vad roligt att du vill vara med i min tävling :)



PUBLICERAT: 2011-07-20, 10:32:27 | URL: http://www.rosaprinsessa.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: