SKRIVET: 2011-07-23, kl 21:13:38 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

dags igen!

Dags igen för ett inlägg. Kände för att blogga lite.


Lejonet är förkyld- IGEN, känns som han varit förkyld hur mkt som helst under dessa 5 månader :(
Stackarn hade så svårt att sova i natt. Jag sov inte bra förrän 3.30. Vid 7 vaknade han & var superledsen & hade svårt att somna om. Till slut somna han om & sov till 9.
han har blivit så stor att han inte vill amma. eller ammar på nätterna. Men annars bara mat.

Mindre än en månad tills det är dags att skola in Casper hos dagmamman. Känns fortfarande både och med dagmamma måste jag säga... och en grej stör mig, han får inte ha extrakläder där. Det suger! För jag är helt förvirrad & jämt stressad, hur många dagar kommer jag inte glömma hans väska då?!

Mina tankar går till alla offer & anhöriga i Norge.
Och till svärfar som miste sin bror idag :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: