SKRIVET: 2011-01-20, kl 21:23:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

utgång...

Fick en avi idag om att hämta ut ett rek. brev. Avsändare var Rättviks Vårdcentral. Öhhh what?!
Men på kuvertet stod det Falu Lasarett & det var journalen från Neurologen som jag beställt :) Värsta seriöst när dom skickat rek. Till skillnad från när jag fick journal-papper från psyk, kom ju med vanliga posten. Och jag tycker INTE att sånt ska skickas med vanliga posten..
Hade beställt journalen nu för jag ska skicka till försäkringsbolaget. Nu vet ni det också.

Ikväll har jag varit på Kupolen & fikat med några andra gravida tjejer, som också ska ha i feb. Väldans trevligt.

Känns som K2 försöker trycka sig ut med hjälp av en fot :P
Kanske borde rita en pil nedåt? Så h*n vet vart utgången är :D

I natt hoppas jag att jag kan sova. Låg vaken i närmare TRE TIMMAR I NATT!!! Kunde bara inte somna om.. sen blev jag kissnödig & visste inte om jag skulle orka gå upp & kissa. Men gick upp. Då fick jag se att kl va 4.25. Fick panik "Måste somna om, måste somna om nuuu, måste somna om nuuuu". Puttade på Danne & sa åt han att stänga av larmet så jag inte skulle somna & bli väckt av det direkt, eftersom hans klocka ringer strax före 5.. sen låg jag & va orolig att han skulle försova sig haha. Försökte då tänka "han är vuxen, han är vuxen, skit i om han försover sig för det är inte mitt problem, han är vuxen.." :P


Maria-längtan efter dig

Hej, nej jag har inte gjort något sånt test. Kanske borde prova :)



PUBLICERAT: 2011-01-21, 21:56:47 | URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: