SKRIVET: 2011-01-24, kl 21:06:14 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

två kvar!

Idag föddes en bebis, Marias :D
Hon hade bf i torsdags men blev igångsatt idag. En liten kille blev det, och liten var han. Bara 2500 g. Ett helt kg mindre än Casper när han föddes! Längd vet jag inte..

Kjell sa "jaha det där var en det där. Två kvar då" hehe.
Frågade om han inte var glad över ännu ett barnbarn "blir ju bara mer jobb" :D



På förmiddagen var vi till Myran & Danne följde med eftersom han skulle jobba em. Jag hade en bebis i knät ett tag för att mamman skulle ta hand om ett av hennes större barn.. Bebisen är ca 6 mån.
Mamman frågade om det var ok & om jag inte trodde Casper skulle bli svartsjuk.. det trodde jag inte & det blev han inte heller =)
Han va så snäll & gullig. Han kom & ville upp i mitt knä så han fick såklart sitta han också. Då tog han ur bebisens napp, stoppade i, tog ur.. klappade på huvudet, "pratade" med honom osv =)

Blir väl annat sen när det är nån som stör honom & så men men.. kul att se iaf!


På eftermiddagen kom Ewa & Filip hit. Sen blev det bara kvällsmat, bad, tv & sen hopp i säng för Lilleman. Vi badade ihop. Gäller att passa på, sen dröjer det innan jag kan bada..


Monica

:D Vad roligt Grattis igen roligt med kusin! Engla har inga ännu :(



PUBLICERAT: 2011-01-24, 21:12:25 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: