SKRIVET: 2011-01-17, kl 20:20:22 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

stackars mig

Ja, nu är det faktiskt synd om mig. FÖR JAG HAR SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA ONT!!!!
Uppfattade ni det, att jag har ont?

Vi var till Myran idag & när vi skulle gå hem därifrån gjorde det såå ont, jävla foglossning. 
Passade som vanligt på att vila när Casper sov, jag brukar sova ca 30 min & dom minuterna gör massor! När jag sen skulle ta mig ur sängen var det inte det lättaste.. skulle haft en sån där grej i taket som brukar finnas ovanför sjukhussängar :D
Så jag kunde dra mig upp :P

Badade med Casper efter maten ikväll. Trodde det skulle vara jobbigt men det gick fint.

Vildingen gick längs kanten i soffan ikväll, galning!!! Då skulle jag lyfta ner honom & det var inte det lättaste.. sen har jag väl haltat fram lite här ikväll..

Men samtidigt är jag envis som få & har alltid varit. Så nog ska jag leka, bära, busa osv med Casper. Lekte tex häst idag haha. Försökte säga nej men han gav sig inte! Blev dock bara två varv..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: