SKRIVET: 2011-01-13, kl 20:11:16 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

inte en lugn em

Fyyyyy faaaaaaan vad jag har ont i ryggen!!!! Känns ok just nu då jag sitter ner. Men så fort jag är uppe & går gör det så in i helvete ONT! Antagligen för att jag knappt tagit det lugnt sen 13.30..

På förmiddagen var vi till Myran & Danne följde med. Casper hade sååå kul. Vi var tidiga idag, var först t.om. Kom dit runt 9 & det är så skönt att vara där den tiden för det är så lugnt. Vid 10 väller det in folk. Igår hade det varit över 40 pers. Inte allt för kul på det där lilla utrymmet. Önskar det vore bättre lokaler inkl bättre hall.

Bebisen som var där i tisdags var där idag också, 3 veckor är han. Hihi. Liiiiten. Casper tittade & tittade när bebisen var ledsen :)
Var en tjej som gärna ville upp till Daniel så han tog henne i knät, sen satte han ner henne på golvet & då ville hon upp igen. Hon är född i somras nån gång..

Daniel jobbar em idag, han bytte skift för att en tjej skulle vara ledig. Så det blev 4 eftermiddagar den här veckan. Lite trök men nästa vecka blir det 4 fm :D Då jobbar han 6-14 & på fredagen jobbar han 14-18. Gött!

Idag på eftermiddagen bakade jag & Casper kanelbullar. Dom blev såå goda. En del blev en aning för stora men men.. Casper ville ha en sen efter maten så han fick en halv liten & han var nöjd. Men det förtjänade han för han skötte sig bra vid bakningen =) Han ville gärna testa min kavel.
Annars har jag tvättat en maskin med tvätt, hängt tvätten & dammsugit lite.. Stackars rygg!

Casper har börjat bli såå ledsen när vi lämnar hans rum på kvällen när han ska sova. Det skär verkligen i hjärtat! Idag testade jag att sitta kvar där inne på stolen bredvid hans säng, han låg ner hela tiden. En gång tittade han ifall jag var kvar (jag gjorde nog nåt så han trodde väl jag skulle resa mig & gå) & han låg ner hela tiden. Han vände sig ju några ggr men det gör väl alla innan dom somnar.. tog ca 5 min, så sov han. Lilla hjärtat då ♥
Får se hur han sover i natt & hur det blir.. för det är precis som han försöker säga "nej, mamma gå inte!" och jag grinade själv igår för det var så jobbigt.


Monica

mmm kanelbullar!! Finns det VV format tro?? Lilla plutt då,, tur att det bara tog 5 minuter idag ♥



PUBLICERAT: 2011-01-13, 22:47:40 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: