SKRIVET: 2011-01-18, kl 20:54:59 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fisk!



Ni ser väl fisken som Barse har ritat? :D

Har varit en rätt tråkig dag.. Casper vaknade 6.45. Sen låg han nästan en TIMME på min arm & bara myste :D
Jag vart helt chockad hehe.. men han var rätt trött. Så trött att han sov middag i ca 2 timmar. Ändå har vi inte gjort nåt idag. Jag hade så ont imorse så jag kände att jag inte orkade gå till Myran. TRÖK! Men imorgon är det nya tag.

Tycker så synd om lilla Idun :( Hennes föräldrar var till Akuten idag & nu har stackarn gips.. dom har blivit nekade röntgen 2 ggr tidigare. IDIOT-läkare! Imorgon får jag träffa Sandra & Idun, då får jag skriva på gipset :P


tandra

JA IDIOT läkare!!!! Tänk om dom hade röntgat i onsdags istället då hade hon sluppit gipset i slutet på nästa vecka... Mammas hjärta!


Monica

klart jag ser fisken :)



PUBLICERAT: 2011-01-19, 11:49:10 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/
Monica

Björn hade lite svårt att se fisken först, men han hittade en manet och lite sjögräs istället :D



PUBLICERAT: 2011-01-20, 08:13:00 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: