SKRIVET: 2011-01-08, kl 21:07:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

blogglust

Har ingen blogglust för tillfället. Vet inte vad jag ska skriva heller..

Undrar hur allt kommer bli när K2 kommit? Hur kommer Casper reagera? Och jag tänker på hur det kommer kännas, jag menar Casper är ju första barnet.. är första barnet speciellt? Om ni förstår vad jag menar..
Ähhh inget av det där kan man ju veta.. får ta det som det kommer helt enkelt.

Undrar vem K2 är, pojke eller flicka? Speeeenande!

Får ont av att sitta här. På sätt & vis bra. Kommer jag i säng & fastnar inte här :)


Lotta

Du kan ju maila mig om du vill veta allt om skuldkänslor, förlossn.depp, hur det är att försöka älska 2 barn, en man och en hund samtidigt.. ;)



Nej men, det ÄR annorlunda, första barnet alltså.

Det kan ingen neka till.

Det var en annan känsla vid förlossningen med L än vad det var med D.

Det var en annan känsla med L än vad det var dom två första månaderna med D.

Det är en annan känsla med L än vad det är med D just nu.



Men man kan ju inte glömma bort att L är 15,5 månader och D bara är 3,5. Man har ju olika utbyte av pojkarna. Givetvis älskar man nån som bara skriker en hel kväll lika mkt som en som myser i ens famn framför tv'n en hel kväll ;) Men som sagt, det är olika sorters kärlek för mig just nu iaf.



( Lät jag som en kass morsa nu? :S )



PUBLICERAT: 2011-01-10, 08:00:10 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: