SKRIVET: 2011-02-08, kl 09:39:17 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

vardagstrams

Tänker så mkt på Er & ni vet vilka ni är! Är orolig :(

Blev inget Myran idag. Casper har ingen vidare dag. Grinat för allt & vill gärna vara i min famn & luta huvudet mot magen. Gullunge. Har undrat om han har en tand på G, kände i munnen & det är ju 3 på gång.. stackars barn :(
Inte konstigt att snoret rinner, maten går sådär, fingrarna i munnen osv osv..

Just nu lagar pojkarna mat. Chicken a la king :) Men det blir köttfärssås till lunch. Brukar ju Casper gilla iaf.. så kanske han äter lite. Blev ingen frukost. Får mixa maten åt han annars :P

Idag måste jag köpa yogurt & musli! Är sååå sugen på det. Helt sjukt.. inget jag brukar äta ju.

Imorgon är det bm-besök. Längtar.


Monica

Antar att det är de jag tror som du tänker på.. Jag tänker med på dem fast jag aldrig träffat dem.



Gick det bra hos BM?



PUBLICERAT: 2011-02-09, 16:30:46 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: