SKRIVET: 2011-02-05, kl 11:18:07 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

lättnad!

Danne hittade precis kartongen med fler kläder + overallen! PUST! Jag hann grina innan haha.. inte lätt med hormoner & skit.. :(
NU kan jag pusta ut. Visst, jag hade kunnat köpa en ny overall såklart men eftersom jag vet att vi hade en fin som jag gillar så skulle det bara kännas dumt att köpa en ny.

Drygt 2½ vecka kvar. 18 dagar för att vara exakt. Eller det är ju inte exakt. Men 18 dagar kvar till BF. + några dagar till antar jag. Hoppas på max + 5 dagar. Längtar hur mkt som helst.
I torsdags var jag extra less för jag hade sååå ONT pga foglossningen & ischias. Kunde knappt gå :(
Dessutom jobbade Daniel em. På fm hade han hockey, men jag fick hjälp till & från Myran. Guld värt!

Igår somnade Casper bredvid mig, tätt intill i vår säng när han skulle sova middag. Värsta mys! Det var evigheter sen. Kan inte minnas när det hände sist, flera månader sen. Jag bara njöt. Sov en stund själv också.
I natt har han sovit med mormor. Hon ville så gärna ha han själv nu när Kjell är barnvakt i Siljansnäs. Annars är det ju bara Kjell som gäller, eller han tar nog över en del..

Vi har slängt en massa skit idag. Tex gamla skor, dukar & andra saker vi aldrig kommer använda. Först blev jag irriterad för man kan inte slänga allt. Annars brukar jag jämt bara slänga & slänga. Men liiite måste man tänka efter också. När man ser hur mkt plats man får känns det skönt efteråt. Men gud vad trött jag blev. Och illamående, antagligen för att jag böjt mig så mkt. Det är nåt i vägen :O

Kanske dags att fixa lunch? Först dricka lite te.. ikväll blir det tacos hos mamilainen. Ska bli sååå gott!


Monica

Skönt att ni hittade overallen.. O skönt att får rensa bort lite skit, vill med göra det men får inte arslet ur vagnen och göra det!! Jag som sparade T till dig ;) ojoj 18 dagar + 3 = 3 veckor kvar!! Sen är det över!!!



PUBLICERAT: 2011-02-05, 14:19:36 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/
Carro

vi hämtade på babyproffsen. men ärligt talat inget att ha. tror dom som hämtat på barnens hus varit nöjdare, ifall det fortfarande är olika boxar..



PUBLICERAT: 2011-02-05, 19:34:29 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/
Carro

Ja vi fick också gamla kuponger... Linda hämtade ut sitt på barnens hus när hon skulle få novali och det var tydligen bättre blöjhink coh allt i det.



PUBLICERAT: 2011-02-06, 11:12:40 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: