SKRIVET: 2011-02-16, kl 11:10:21 | PUBLICERAT I: GRAVIDITET NR 2

karlslok

Jag har en vecka kvar till BF & karln svarar inte när jag ringer. Han har inte svarat på mina 3 sms jag skickat under morgonen heller. Vad är hans problem? Fattar han inte att han måste svara?! Det är inget viktigt men va faaaaan.. han får inte göra så. *töntigt sur*

Dagens i-landsproblem: Vi har bara EN lök. Och den är LITEN. Skit också. Skulle ju göra lasagne. Köttfärsen är tinad. Suck suck suck.

Har sjukt ont i ena vaden. Trött på svullnaden, foglossningen, ischias, höfter som nästan hoppar ur led.. men magen är jag stolt över! :D

För jag vill ha en egen bebis.. (mel: Jag vill ha en egen måne)


Monica

Men karlslok!!!! SVARA I TELEFONEN!! Björn gjorde samma sak... MAN SKA SVAR I TELEFONEN NÄR ENS HÖGGRAVIDA FLICKVÄN RINGER!! SKIT I OM DU PRATAR MED SJÄLVASTE PRESIDENTEN!!! ÄVEN OM DET BARA GÄLLER CHOKLAD! Har alla hört mig nu?? :P



PUBLICERAT: 2011-02-16, 21:46:52 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: