SKRIVET: 2011-02-14, kl 21:32:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Kärlek

Casper vaknade runt 5 imorse. Danne försökte få han att somna om men gick inte & Daniel skulle ju strax åka.. tog in honom till mig. Han var skittrött, jag strök honom, hade honom mot mig, från mig men ingenting funkade :( Jag blev på ganska dåligt humör kan jag säga. Han var så trött att han inte orkade med sig själv :( Gnällde & hade sig.. lite före 7 stupade han! Sov iaf en timme. Annars hade dagen blivit LÅNG & jobbig.
Så vi åt sen frukost, närmare 9. Men det är den tiden som verkar gälla för hans frukost.. på både gott och ont. Vill ju äta tidigare om man ska till Myran tex.. men men.. bara rätta sig efter honom antar jag?

Danne kom hem redan 10.30 idag. Lyx! Det var för att hjälpa mig & så. Han tog komp. Han hade med sig blommor. Gulligt ♥
Han bad Casper lämna dom & det gjorde han. Hihi. Sen lukta Casper på dom flera ggr :P

Casper har blivit otroligt mammig. På både gott & ont. Daniel fick inte lägga honom när han skulle sova middag. Ibland ropar han på mig om jag är på toa, fast Daniel är hemma.. liiiiite väl.

På em gick jag & Casper till Fenix. Så han fick leka lite eftersom det inte blev nå Myran på fm. Skippade Myran eftersom han vaknat tidigt & sen att Daniel skulle komma hem tidigt.
Flera på Fenix blev förvånade när jag sa när jag har bf..
Blev galen på Casper på vägen hem för han bara tog av vanten. Men jag orkar inte sätta på vanten ett antal ggr så jag drog ner hans tjocktröja. Försökte få han att ha handen i åkpåsen, då blev det griiiiin!

Daniel ska jobba extra i helgen, en natt lördag-söndag. Han frågade mig först om det var ok & jag sa ja. Sista chansen att jobba extra innan K2. Sen dröjer det om jag får bestämma. K2 kanske vill komma i helgen om Daniel ska jobba? Kan ju hoppas på det :)

K-B kom förbi med varsin bakelse idag för att det är Alla ♥ dag. Snällt =)

Nu äre go natt! Fick skitont efter promenaden. Jag som tyckt att foglossningen varit MYCKET bättre senaste dagarna. Under em/kvällen har jag knappt kunnat röra mig..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: