SKRIVET: 2011-04-08, kl 20:55:47 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tjolahopp

Oj, va längesen jag bloggade. Men jag skäms inte för det..
Nu får det bli ett snabb-inlägg för sen ska jag lägga mig bredvid ungen som inte vill sova (K2) & nu vet jag inte ens vad jag ska skriva.

Danne började jobba idag igen efter att ha varit ledig en vecka. Men det kändes inte alls konstigt imorse, bara igår. Dagen flöt på. Eftersom det blåste storm & jag va trött så höll vi oss inne. Blev lite mer tv än vanligt men men.. så får det väl bli ibland. En gång på em fick jag iväg Casper iaf. "ska vi gå in på ditt rum istället?" & han sprang dit. Då åkte tvn av :P

Igår sov Léon typ hela dagen & idag har han inte sovit mkt. Nån powernap här & där (suck) men igår var vi knappt hemma. Eller först gick jag en promenad & han sov sen vidare ett bra tag. Sen var vi borta & då sov han skönt i babyskyddet. Försökt lura honom här hemma "nu åker vi bil" men han kan man minsann inte lura :( skit också!

Längtar tills jag kan träna igen. Saknar det. Men lär nog inte hinna innan hösten. Det är så mkt nu. Och så en hemlig grej som kommer ta upp typ all den lilla tid man får över när man fixat allt med barn & hem. Puh.

Nej nu är det nån som ropar.. så jag lär skynda mig & göra mig klar för sängen. Är iaf glad att Danne har bytt skiftform. Han har jobbat idag, 6 skift kvar sen ledig 5 dagar. Gött mos! Imorgon ska nog jag & barnen leka med K-B. Fast Casper skulle nog till biblioteket först? Då drar jag nog med mig Lejonet ut i stormen. För ungen ska sova!!!!! Kan ju fälla över tak från båda sidorna, så han lider inte iaf.


Carro

tack för tipset med duschen! :) det gjorde pumpningen lite enklare faktiskt :)



PUBLICERAT: 2011-04-09, 22:13:02 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/
Ravnedel

Follow your dreams, you can reach your goals.



PUBLICERAT: 2011-11-18, 10:31:53 | URL: http://ravnedel.blognext.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: