SKRIVET: 2011-04-02, kl 21:27:09 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

lösen

Har satt lösenord på bildbloggen & om det är nån som inte fått lösen & som kanske borde få kan ni ju säga till.. lagt upp en del bilder iaf. Äntligen haft tid, lust & ork!

Häromdagen när jag & pojkarna var hos K-B så satte jag Léon på en gåbil/sparkbil (Nalle Puh) & då ville Casper direkt visa honom var han kunde trycka osv. Dels råkade ju Léon komma åt någon spak men Casper tog hans hand så han kunde tuta. När jag tog bort honom blev han sur & pekade på sitsen hehe. Var rätt drygt att hålla i Léon eftersom han inte är så stadig än.. men Casper verkar vilja leka med honom :)

Dock blir jag otroligt irriterad varje gång Casper skriker med ljuuuus röst för Léon blir så rädd & börjar skrika :(
Casper är alltså inte arg eller ledsen, han bara skriker..

Idag har båda barnen blivit fotograferade på Ica Maxi, sån där gratis fotografering. Man kan ju passa på när själva fotograferingen ändå inte kostar.. Får se bilderna redan på tisdag, längtar =) Kommer nog känna mig tvungen att köpa några för jag såg att dom på Casper blev bra. Såg inga på Léon men tror att dom också blev bra & det hoppas jag för det är mest Léon-bilder jag vill ha. Casper kan bli fotad på Myran i maj.. svårare att ta på Léon där antar jag. Sen får det bli syskonbilder när Lejonungen kan sitta. Nu ser ju Casper helt stel ut om man lägger Léon i hans knä, Léon ser knasig ut & själv är man rädd att Casper ska göra nåt eller att Léon ska ramla av.. Måste skärpa oss & ta med bilder på Léon. Pinsamt lite än så länge :(


karolina

Hej hjärtat! Kan jag få adress och lösen till bild-bloggen? Hade varit kul att kunna se pojkarna :)



Puss <3



PUBLICERAT: 2011-04-07, 12:00:13 | URL: http://karolinapetersson.wordpress.com
Maria

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?



PUBLICERAT: 2011-07-13, 00:49:20 | URL: http://djurförsäkring.net

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: