SKRIVET: 2010-09-08, kl 20:40:47 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

teckenspråk

Daniel skickade sms igår kväll: Hur går det för lilltecknet? Sover han?

hehehe

Ja, vi var på teckenspråk igår istället för sångstund. Jag är glad att Daniel var med kan jag säga. Kolla tecken, testa tecken, skriva OCH hålla koll på Busungen. Så vi turades om. Stooor yta att gå på för en liten Barsebus. Perfekt! När vi kom hem sov han så hårt att han inte ens hörde när det ringde på dörren trots att det ringde på fem ggr i rad! Då är man nog trött..

Imorse när vi åt frukost så visade Daniel lite tecken för Barse & gjorde med hans hand. Det han gjorde var smörgås, smör, ost, törstig, vatten =) Vi kommer bli bäst på det här. Daniel går verkligen in för det tror jag. Han kanske tom övar i smyg på jobbet?




Jag har ont i ryggen. Äter B&J Phish food. Tycker att jag förtjänar det efter den här dagen.
Daniel jobbar em. Men imorgon och i övermorgon är det fm. Wiiiiie!!! Och imorgon ska jag träffa några kompisar på kvällen. MIN kväll =) I like it! Jag behöver den kvällen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: