SKRIVET: 2010-09-28, kl 21:08:24 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Lilla plutten

Våran lilla plutt då :(
Vi var till bvc igår. Inga tvåor denna gången heller. Puh! Trodde han skulle väga mer "Men han rör sig väl" sa Ulla. Jodu, han är ALDRIG still. Inte ens när han sover har jag märkt..
I alla fall så var det ju sprutor. Där och då gick det jättebra. Sa ingenting efter första, efter andra skrek han bara till lite & så var det bra. Gick i korridoren utanför osv.. i natt runt 12 vaknade han & var jätteledsen. Daniel gick dit (alltid han som går dit. Lyx hehe)
Då var han såå HET :( Stackarn hade feber. Uss. Kollade inte febern utan gav Panodil & lite välling, sen sov han oroligt resten av natten. Jag sov max 2 timmar sammanhängande i natt. Tjoho! Tur att det finns kaffe!

Fick Vi Föräldrar med posten idag så jag ska gå & lägga mig och läsa den. Fast först ska jag nog hjälpa Daniel få undan lasagnen. Vi gjorde lasagne ikväll till lunch imorgon. Sååå gott!
Imorgon eftermiddag är det tänkt att jag ska simma. Vore skönt. Daniel jobbar fm så det blir bra.

Längtar tills Casper mår bra igen, han är ju förkyld också.. idag har det runnit mer vilket är bra för tidigare var han så tät. Idag sov han nästan 4 timmar. Oj oj oj. Då mår han inte bra..

Svammel, svammel på hög nivå..


Monica

Stackars lillagubben! Jag sa upp min prem på VF iadg, kände när jag fick tidningen att jag har inte läst de senaste 4 numerna o jag vet inte inte närjag ska hinna läsa detta nummer heller så jag gick in o avslutade.. Kan alltid låna av någon kompis om behovet faller till :)



PUBLICERAT: 2010-09-28, 22:46:36 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: