SKRIVET: 2010-09-30, kl 11:37:24 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

händelserik vecka

Det räcker inte med förkylning, sprutor som ger feber utan igår fick han i sig snus.. :(
Jag kom hem vid 18 efter att ha varit & simmat. Under ett kort obevakat ögonblick (kanske 30 sek när Daniel fixade med tvätten) så ställde sig Casper på tå så han nådde några papper på skrivbordet & på dom låg en snusdosa. Snusdosor har länge varit spännande kan jag säga.
När jag kom hem var han dåsig, Daniel pratade med giftcentralen. Var kö dit.. =/
Daniel hade försökt få honom att spy. På giftcentralen sa dom att det oftast inte är någon fara & att vi säkert inte skulle behöva åka in. En stund senare kräktes han. Blodpudding & passionsfrukt :P
Och grät, såklart. Så skule vi ge honom runt 50 ml kol. Huuuuh! Jag om nån vet hur j-a vidrigt det där kolet är!!! Men det gick bra, han gapade som om det vore gott. Han förvånar mig varje dag kan jag säga!
Efteråt fick han mango så han skulle få bort smaken..in i duschen & få bort allt svart runt mun & på kroppen.

Senare fick han välling & han somnade ca 19.30, vaknade 7.30. Men jag har sovit såå dåligt i natt. Antagligen pga oro :( Inte vågat gå dit heller, rädd att han skulle vakna om jag öppnade hans dörr. Men vi kollade till honom flera ggr under kvällen innan vi la oss iaf.

Han tyckte iaf snus var äckligt för han hade spottat & fräst.. ska påminna honom när han är runt 15-16 :)


Monica

Lilla plutten då! Kanske motovation till att han ska sluta med snuset?? Massa med kramar till honom



PUBLICERAT: 2010-09-30, 13:15:56 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: