SKRIVET: 2010-10-11, kl 21:22:23 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tvätta deo

Daniel slängde in tvätt i maskinen & slog igång den när han kommit hem från jobbet. Det var bara det att han böjde sig aldrig ner & kollade vad som låg i maskinen.. det handlar inte OM det är nåt i maskinen utan VAD. Det lät illa när maskinen snurrade & jag frågade om han kollat för jag visste att Casper lagt i nåt.. så jag fick stänga av & plocka ut allt. För att hitta en ask & en deo. Tror inte det behöver tvättas =)


Magen blev stenhård & jag fick ont bara av att bära Casper två trappor ner till vagnen idag.. En promenad på nästan 40 min blev det iaf. Med klagande över vantarna. SUCK!
Men hur ska jag orka gå ut med honom? :( Det är ju bärandet som är jobbigt.. inte att gå promenad. Vi får väl hålla oss inne. :(
Imorgon ska vi iväg iaf. Och så händer en till spännande grej! Men hur kunde jag säga ja? Vad tänkte jag på/med?! Jag förstår det inte. Men jag har gjort värre saker. Bungy jump, fallskärmshoppning, tv-inspelning.. ja ni fattar :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: