SKRIVET: 2010-10-01, kl 08:58:09 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

snor-snusarn

Mer läsare. Kul att läsa om stor-snusarn? :O
Tycker ni att vi är dåliga föräldrar eller vad är det frågan om? ^_^

Idag mår jag skiiiiit. Blev av en & annan anledning att jag inte tog medicinen igår så jag har sovit skit i natt, känt av hjärtklappning. Så jag har ont i bröstkorgen t.om. Helt skakis.. känner mig allmänt konstigt. Känns som rena avgiftning för fan!!!!
Tog alltså inte min ep-medicin. Jävla skit! Men jag glömde. Har glömt förut & mått skit under natten. Sen har jag kommit på dagen efter varför. Men att kroppen reagerar SÅ pass direkt. Helt sjukt.


Lotta

kroppen kanske reagerar kraftigare nu när du har gravidhormoner som goes bananas i kroppen också? :)



PUBLICERAT: 2010-10-01, 09:37:57 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: