SKRIVET: 2010-10-10, kl 19:57:34 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

schlutt på helg

Oj vad dom här dagarna har gått fort när Daniel har varit ledig. Men så är det ju jämt. Men nu var han ledig torsdag, fredag, lördag, söndag. Snacka om lyx! Till veckan blir det fyra förmiddagar & en eftermiddag. Eftermiddagen är bara fyra timmar också. Så, ännu en lyxvecka för oss, i vår värld :)
Visserligen är det hockey på fredag kl 10 men men.. vill man bli rik så.. hehe.

Idag var vi till Daniels föräldrar i Säter där det bjöds på mat. Gott var det. Jag-spricker-varning!
Casper somnade i bilen på vägen hem & sov såå skönt, så vi åkte en sväng.
När vi kom hem gick jag runt Sportfältet. Såå skönt i det fina vädret. Under tiden lagade tydligen pojkarna mat :)

Men vad tjock jag börjar bli! :3
Så därför har jag kollat på Biggest Loser, eller inte. Men det har jag gjort iaf.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: