SKRIVET: 2010-10-07, kl 21:36:49 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ramlat

Måste bara berätta en kul sak som hände idag. Jag & Casper var på Kupolen, på väg ner & vi åkte i den platta rulltrappan. Han satt i vagnen & mina platta skor (tygskor) är såå hala. Tydligen JÄTTEHALA! Jag ramlade :O
Snabbt upp & Casper såg helt chockad ut, typ "men mamma, vart tog du vägen?" :D
En som åkte i rulltrappan på väg upp såg hela spektaklet.. säkert nån mer. Oj oj oj. Men alltid ska det väl va nåt när Klant-Bella är i farten!

 

Nu ska jag snart gå & lägga mig.. Så hoppas jag att Casper sover lika länge imorgon som han gjorde idag, 8.15! =)
Imorgon är det bad med Filip som gäller. Wiiiiie. Först ska jag simma medans dom leker. Ska bli skönt. Casper får inte va med eftersom jag ska simma. Och så sover han sämre när han badat, undrar varför? Han ska få bada med mig nästa vecka, på torsdag har jag tänkt.
Fort den här dagen har gått. Imorse var det Myran & direkt efter Kupolen. Under tiden var Daniel till gymmet. Vi får väl se om jag blir nån NHL-fru nu då när Daniel har börjat lira hockey. Men jag vill inte flytta så långt från K-B. Hur skulle Barse-bus klara sig utan sin kompis då? Kan inte ens tänka tanken..

GO NATT!


Monica

Ojdå! Hoppas du inte gjorde dig illa ♥ Nä dks ni flytta så får det bli fjollträsk i så fall :D



PUBLICERAT: 2010-10-08, 08:07:37 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/
tandra

Åh herregud, jag vet inte hur många gånger jag har hållt på att slå på röven i den rulltrappan haha :D Snorhalt ju! Hoppas du inte gjorde dig illa bella bus! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: