SKRIVET: 2010-10-12, kl 20:46:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

radio

Idag blev jag & Kjell intervjuade av radion :) Får se vad det blev av det där då.. spännande. Han kommer, tack och lov, med mest sa reportern.

Trodde jag skulle vara skittrött idag för båda barnen höll mig vaken i natt.
Vaknade till & från hela natten och visste inte hur jag skulle ligga. Magen spände, kunde inte ligga bekvämt osv osv..
2.40 hör jag Casper. Daniel går dit & blir ståendes där i 20 min. Casper pratade tom.. Unge!
Efter ett bra tag somnar jag om.
4.00 hör jag Casper, ledsen :/ Går dit & då står han i sängen.. tar in honom till vår säng & gör välling. Tycker det är lite fusk att ge välling hela tiden för att få han att sova vidare/somna men nu var det längesen han fick på morgonen & jag känner att jag behöver sova. Han somnar om direkt efter vällingen.
5.20 (?) ringer Daniels klocka som Daniel inte hör så jag kastar mig över Daniel & stänger av den. Sen ligger jag & petar på honom för jag är orolig att han ska försova sig & han svarar inte. Karljävel!!! Tänker samtidigt "han är vuxen, han får skylla sig själv.. " :P
Vid 7 håller Casper på att vakna, stryker lite över honom & han sover vidare till 8.20 :)
Jag blir ju störd av att ha honom bredvid, märker när han rör sig osv. Han lägger sig JÄMT på tvären också.

Helt ointressant, jag vet.



Två bilder från 3/10 :3


Lotta

1.Tidning vid matbordet - vuxenpoäng! ;)

2.Jävla gulligt att läsa "båda barnen höll mig vakna" ♥

3."Han är vuxen, han får skylla sig själv".. WÖRD!!



PUBLICERAT: 2010-10-13, 06:53:45 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

Jobbig o inte få sova ordentligt :S Ibland får man ge välling på natten :P sötis på bilderna :D :D



PUBLICERAT: 2010-10-13, 08:14:15 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: