SKRIVET: 2010-10-20, kl 20:29:00 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

piiiiiiiizza

Ge mig pizza!!!! Är såå hungrig men finns inget gott att äta :( Daniel jobbar dessutom em. Suck. *gråter en skvätt*

Imorse hade vi strömavbrott. Så Daniel skulle följa till Myran (inte bara för det såklart) & få kaffe. Lagom tills vi skulle gå kom strömmen. Men kul om Daniel följer med nån gång. Borde väl andra pappor också göra, om dom kan.
Var många pappor där idag. Skönt när Daniel är med, kan han lyfta bort Casper från olämpliga saker.
Det gulligaste var ändå när Daniel hjälpte Casper rita två teckningar till mig :)
Daniel bara kom & gav mig dom. hehe.

Eftermiddagen var sååå seg. Och tråkig. Och blöjbyten :/ Jag som trodde han var bättre. Men icke. Tror jag ska ringa bvc imorgon för det här är inte normalt. Minns när jag väntade Casper. Så fort det var nåt "det är heeeeelt normalt".

Imorgon jobbar Daniel fm. Gött. Sen ska han & Lillis ha egen-tid på affären.
Fredag går han lite tidigare, då ska vi till Ludvika på 60-årskalas. Smörgåstårta!!!! Vi älskar smörgåstårta :D

Vad kallt det börjar bli :( För kallt med jeansleggings kände jag imorse. skit också!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: