SKRIVET: 2010-10-16, kl 20:24:26 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bus, promenad, böcker..

Caspers mage..vad är det för fel på den egentligen?

Tur han är pigg & glad iaf :) Som han skrattar när jag jagar honom. hahaha. Daniel satt i hans rum, jag var i hallen. "Caaaasper" "Nu kommer mamma & tar dig!" Direkt han ser mig så skrattar han, vänder sig om & springer till pappa där han kastade sig i hans famn. Han sprang så fort att han stupade flera ggr =)
Efteråt blev han såå trött hehe. Men då var det dags att hämta ny energi; mat. Vi åt kycklinggryta med ris. Gött!

Han höll på att somna när han drack vällingen. Oj, oj, oj.

Karln är på jobbet, började 18 & slutar 6. Men snart har han fyllt kompkontot. På både gott och ont.

Gick en promenad med Sandra & Idun idag. Såå skönt & väldans trevligt att bara snacka lite skit.
Men tur jag gick promenad, har blivit för många munkar idag. Men vi hade ju inget godis ikväll & jag sitter ensam. Då får man väl?

Sitter & letar böcker. Hittat två till mig men hittar inga till Casper :( Så svårt att hitta lagom böcker till honom. Inte för plåttrigt, inte för mkt text men inte bara en massa ljud. Han har en Nicke Nyfiken hos K-B & den älskar han. Två böcker som han har här hemma är jag sååå trött på, typ sönderlästa :P


Thérèse

Synd att böcker väger så mycket annars hade jag kunnat skicka upp en del med posten..har massa böcker som Hugo inte bryr sig om längre, men han älskade dom när han var typ 1 år =)



PUBLICERAT: 2010-10-17, 09:55:58 | URL: http://www.theresesjosten.se
Monica

Vad är det med Caspers mage?



PUBLICERAT: 2010-10-18, 08:48:14 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: