SKRIVET: 2010-10-15, kl 09:30:16 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bikini-brist

Danne åkte precis iväg på hockey. Det sista jag sa: Spöa skiten ur dom nu! Puss


Hade tänkt simma idag men känns som jag har för mkt att göra för att hinna det. Men borde passa på, snart kan jag ju inte ha min bikini :(
Hoppas jag kan ha den när Monica & Engla kommer hit i november iaf. Inte långt kvar, men den sitter trångt redan nu.. och finns ju inte att köpa nånstans nu. Fast jag har för mig att jag hittade i januari när vi skulle börja på babysim. Kanske borde kolla Stadium?
Där hittade jag då.

Dagens ATT GÖRA:
Rulla köttbullar
Steka köttbullar
Ugnstekta grönsaker med pasta
Tvätta
Dammsuga
Torka golven


Tror jag kryper ner i sängen... :(


MANDYS-GRAVID BF 24/2

ja skit drygt att inte veta. speciellt om man skulle gå över som sagt :P



(just nu kan du vinna ett 3pack namnnappar hos mig)



PUBLICERAT: 2010-10-15, 10:41:22 | URL: http://mandyys.devote.se
tandra

Hä finns bikini på stadium, såg det för nån vecka sen! :)


Monica

Jippi!! Snart kommer vi! Är det bara överdelen som inte passar eller är det underdelen eller både ok?



PUBLICERAT: 2010-10-17, 23:26:01 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: