SKRIVET: 2010-10-13, kl 12:24:45 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bebis-längtan

Igår kväll såg jag en mamma på Kvantum som hade sin bebis i en sjal. Såg sååå mysigt ut :) Bebisen var nog några veckor gammal skulle jag tro. Pyttepytte. Ahhhhh!


Svar på kommentarer
1. Monica: Hans frukostvanor är inte dom bästa, därför vill jag inte ge välling på natten + att jag inte vill att han ska bli van det. Visst, nån gång då & då gör inte att han blir van men man vet aldrig.

2. Lotta: Tidning vid matbordet? Nä, han läser reklam för att kolla vad som är billigt & vad han vill äta. Är inte det vuxet så säg :D



Hörde Casper imorse strax före Danne skulle åka (5.20) men han blev tyst & Daniel hade lyssnat utanför hans dörr, det var tyst. Jag måste ha slumrat till, hörde han var lite ledsen vid 6. Hämtade honom & la honom bredvid mig. Höll om honom & strök honom. Helt plötsligt sov han. Pga hosta vaknade han till 7.30 men sov vidare till 8.40. Underbart! Då kollade vi lite på Shrek 2 & han skrattade :) Gullunge! ♥
Gick inte upp förrän runt 9 hehe. Gött.

Har varit en dryg förmiddag så nu hoppas jag eftermiddagen blir bättre. Skulle ha han med mig när jag rev ost (han får ju skala potatis, diska m.m m.m) & han höll på att kliva av stolen flera ggr, hade mitt ben om han kan man säga.. så helt plötsligt ramlar han av stolen i alla fall! NEEEEEEJ! (dålig mamma man känner sig då...)
Tar upp honom & vi sätter oss i sovrummet. Får t.om ha honom som en bebis, liggande i knät. Det får man inte ofta kan jag säga :P
Han blir snabbt nöjd igen. puh.

Nu sover han. Han gäspade vid matbordet, härligt! Får se hur länge han sover nu då..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: