SKRIVET: 2010-11-16, kl 19:48:00 | PUBLICERAT I: GRAVIDITET NR 2

V. 25-kontroll

Var ju till BM igår. Blodvärdet var 110 & hon ville helst inte att det blev lägre. Får försöka ta nån mer järntablett då. Hjärtslagen var kring 137, 140.
Blodtrycket var lika lågt & som vanligt tog hon om det. Kan hon inte inse att jag är lågtryckare? ^_^
Hade gått upp för mkt i vikt (enligt mig då såklart). Tur att jag simmar! Annars skulle jag inte kunna äta en enda lussekatt till :( Kommer passera 60 iaf, det vet jag. Men men, vad gör man inte för K2? ;)
Magen mätte ca 24-25 cm, mitt på kurvan. Fick pappret med kurvan & mina värden utskrivna. Fick pappret från när jag väntade Casper också :) Kul att ha kvar tycker jag.

99 dagar kvar! (+ 14 om vi ska va såna)


Lotta

Kom ihåg att plasta in pappret och släpa med det i plånboken nurå!

Annars kan du sätta upp nån kopia på typ Myran och toaletterna på Kupolen, där är du ju ofta och härjar ;)



PUBLICERAT: 2010-11-17, 09:19:54 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: