SKRIVET: 2010-11-08, kl 20:17:58 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

stjärnor!

Det har varit en toppen-dag :)
Natten var väl inte toppen men var inte speciellt trött imorse ändå. TACK underbara Älskling som lät mig sova några timmar i Caspers rum fast det han som borde gjort det för han skulle jobba förmiddag. Sa åt han det men han tyckte jag skulle lägga mig där..

På förmiddagen var vi till Myran. Fick höra hur lugn Casper är. hehe jo han är väl rätt lugn. Det säger dom flesta. Så fick jag höra hur söt han är. Hihi.
Kallt ute idag så det blev vinterskor, overall, vintermössa & tjockare vantar. Guuuud vad drygt med alla kläderna & hela långa vintern är ju kvar =/

Daniel hade hockeyträning kl 12 idag så han slutade innan den. Sen handlade han & så kom han hem. Lyxigt. Vi åt mellanmål ihop alla tre. Sen lite bus. Killarna diskade & så bada dom medans jag lagade mat. Blev lite för starkt men spädde ut Caspers mat.

Casper ritade med kritor på kvällen. Och han gjorde stjärnor! Det ni =)
Han är så rolig. När vi kollade i böcker ikväll.. är b.la en apa. Jag sätter min ena hand på mitt huvud & andra handen på bröstkorgen. Så låter jag typ "huu huu huu".. ja nåt sånt =)
Sen sätter Casper sin hand på mitt huvud typ 225 ggr & skrattar varje gång jag låter. Sen frågar Daniel "kan du peka på klockan?" (Är en klocka, skåp & massa annat smått på två sidor i boken)
Då pekar Casper på min klocka som jag har på armen. Han är väl inte dum!

Dagis för Casper? Man skulle kunna tro det iaf. Teknik-nörden! Fast tydligen är han estetisk också, det måste han fått från pappan. Han kan iaf rita.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: