SKRIVET: 2010-11-06, kl 20:29:32 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

söt-trollet

Idag var vi till Säter på förmiddagen. Var till skogen en snabbis, dom bor så dom har skogen bakom huset. Tog lite kort (systemkameran & karln är ju seg så det lär dröja innan ni får se nån bild OM ni får se nån..) & Casper kände på kottar, barr, granar.. men vantar är ju sååå hemskt :/

Han somnade i bilen (såklart, vilket var väntat) & sen vaknade han till för mkt när jag tog ur han ur bilen :( Han höll på att somna inne men neeej då. Så han sov bara från Säter till Borlänge. SUCK! Men det gick bra ändå.
Jag var dock skittrött på eftermiddagen så jag vilade en stund, somnade till en sväng t.om fast dom lekte & härjade. Gött! Dom hade testat play doh. Dom höll på lite med det när jag gjorde mat också. Lika stor bit som min lillfingernagel stoppade Casper in i munnen för den som vill veta. Så jag tror inte alls man behöver vara speciellt orolig. Dessutom grina han illa, vilket jag antog att han skulle göra. Och 1-åringar på dagis håller ju på med sånt, så varför inte hemma? =)
Ska testa göra egen fingerfärg nån dag också..

Till kvällsmat åt vi potatis, fisk & stuvad spenat. Götta! Längesen jag åt stuvad spenat, som är såå gott.
Blivit mkt fisk den här veckan, men det är ju nyttigt & gott.



Kort från ikväll, efter badet. Sötis! Teknik-nörden som är full i bus :D
Men som gärna kramas ♥


tandra

Klart 1 åringar kan greja med play doh! 27 åringar me :O


Maria - längtan efter dig

Det blev ett akta graco :)

Hoppas vi kommer vara nöjda med det :)



PUBLICERAT: 2010-11-07, 13:19:00 | URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Monica

Hihi använde du alun i degen?? färgade du den? Ska nog göra en sats någon dag med :)



PUBLICERAT: 2010-11-07, 21:49:22 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: