SKRIVET: 2010-11-24, kl 19:47:15 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

sjuk?

Känner mig allt annat än bra. Inte ett dugg pigg. Imorse när jag vaknade kände mig helt förstörd, huvudmärk, mosig i skallen osv. Blev lite piggare fram emot 11-tiden. Sen sov jag en stund med Casper. När vi vaknat kände jag mig lika, hur jäkla trött som helst.
Har mått illa till & från hela dagen. Flera ggr har jag varit på väg att spy. Men men, det gick bra att ta hand om Casper ändå.

Casper sov i vår säng från ca 3 i natt. Före 5 vaknade han & skrek, ett hemskt & speciellt skrik. Han skrek, tystnade, skrek.. med största sannolikhet ännu en mardröm. Tycker så synd om honom & man känner sig så maktlös. Hjälper knappt att ha honom mot sig heller =(
Bad Daniel göra välling men det blev ju som vanligt när det är morgon, han tog några klunkar sen var det stopp. Fick han att somna om iaf, tur det för han var ju jättetrött (och jag med för den delen)

Jag är skittrött & mår illa. Så jag ska strax gå & lägga mig. Frusit har jag också gjort hela dagen. Gjorde blåbärssoppa på eftermiddagen för att få upp värmen. Casper ville smaka så han fick lite, han verkade älska det :)
Idag frågade Daniel Casper flera ggr om han kunde få en puss & han fick massa pussar men jag fick bara kramar. WHAT?!

Imorgon har Danne hockey kl 10, sen jobbar han till 22. Men sen är han ledig ända till onsdag. Woop Woop!

Guuuud vad alla tjatar om gardiner & annat julpynt. Jag har inte tagit fram nåt. Eller, en mjuk tomte ligger i Caspers rum men det har den gjort sen förra julen :P Han tycker om när jag håller i den & "hoo hoo hoo" :P


Monica

ÅÅ Krya på dig vännen!! O Förlåt om jag tjatar om julgardiner, MEN jag är en sucker för jul :)



PUBLICERAT: 2010-11-25, 08:19:54 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: