SKRIVET: 2010-11-04, kl 20:59:13 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Besök

Vad har hänt sen sist? Varit till IKEA med svärföräldrarna, köpte b.la säng till K2 :)

Och så har Monica & Engla varit här från i måndags till idag. Det har varit kul! Vi har tydligen en liten räddhare till son också hehe.
Vi har varit till Myran, Kupolen, badet.. :)
Mamma var på badet med Donna, så jag fick en del hjälp. Sköööönt! Blir rätt trött i ryggen kan jag säga..
Väldigt kul med besök. Får hoppas vi kan hälsa på varann i sommar.

Idag bowlade jag, Daniel & Donna. Jag vann. Slog 4-5 strikes i serie två. Duktigt va?

Och Casper är fortf inte bra i magen. Daniel ringde bvc idag. Som fortf envisas med att det är pga fullkorn. Öhhhh, what?! Vi kör ju med majsvälling nu. Han får inte fullkorn. "hör av er efter helgen om det inte är bättre". suck.


Monica

Jätteskoj o hälsa på, fast jag hoppas att vi ses redan till tidiga våren! Vill ju snosa K2 :D



PUBLICERAT: 2010-11-04, 21:10:48 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: