SKRIVET: 2010-11-23, kl 20:58:18 | PUBLICERAT I: drömmar

askalas

Drömde imorse att jag festat rejält. Varit askalas. Dagen efter mådde jag skit. Dels var jag bakis & så hade jag sån ångest. Kunde inte förstå hur jag kunnat dricka & det kunde inte andra heller.. Jag var ju gravid även i drömmen & magen syntes rejält.

Skumt.


Carro - Bf 23 feb

Tänkte förresten på det du sa om att skafferiet är kallt. Vi hade samma problem förra vintern och dom såg att det saknades en ventil i det. Det finns något hål som sitter på sidan där man kan släppa in och ut luften. Det ska inte vara något hål där, det ska sitta en plastkåpa över hela. Om du förstod :D



Tänkte om ni kanske oxå saknar en plastkåpa? När vi fick den så är det grymt stor skillnad där inne!



PUBLICERAT: 2010-11-24, 09:44:42 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: