SKRIVET: 2010-05-18, kl 21:00:11 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

stonk

Idag hände väl inte allt för mkt på förmiddagen. Lillis rev ut böcker, bläddrade i Edith Södergran - samlade dikter (och smakade..), drog i spelen, spanade in någon av alla femtielva böcker om andra världskriget osv osv.

På eftermiddan var det dags för babymassage igen. Casper vill gärna åla iväg så jag ger han sin snuttis och då ligger han helt still och håller i den :) Eller ja, lite rör han sig ju såklart men inte allt för mkt. Och det går att massera iaf :)

Efter massagen dammsög jag lite när jag kom hem och sen åkte jag och träna. Noll luftkondiktionering där inne i hallen kan jag säga! Drygt =(
Men skönt att det äntligen blev träning.


Och så till något roligare/intressantare, Dannes chef hade sett Casper i tidningen :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: