SKRIVET: 2010-05-18, kl 06:57:12 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

MVK

Jag gillar verkligen Mina Vårdkontakter! Ville ha en tid till neurologen. Så jag skickade ett meddelande dit via MVK. Skrev att jag helst ville ha en tid till doktor L.W. Det var förra veckan. Svar samma dag & en tid till Dr L.W den 7e. Yeeeey! Hoppas också på att jag får en tid för tex EEG via henne, att hon skickar remiss.

Ringde bvc igår och ändrade tiden så Danne kan följa med. Tror han var med för typ 4 mån sist. Vi ska dit imorgon på eftermiddagen. Så vi får väl hoppas på att Lillgrisen går igenom besiktningen och inte är för tjock ;P
Kjell sa att han kunte ta med han till Agnes ikväll (thai-restaurang) men han får ju inte äta salt mat. Han verkar iaf gilla thaimat. I och för sig, säg nåt han INTE gillar...

Just nu önskar jag att vi (Jag & Lillis) låg i sängen men men.. han ville inte somna om efter vällingen vid 6 så det var väl bara att gå upp en stund senare. Jag blir ju bara tröttare av att ligga kvar. Nu känner jag mig fit for fight!

Dagens planer: UT, babymassage 13.30-15.00, friskis. Någon gång ska jag laga mat och städa också. Har en miljon saker som snurrar i skallen.. *tagga ner fö fan!*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: