SKRIVET: 2010-05-01, kl 12:22:54 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

maj maj måne


...jag kan lura dig till Skåne :D


Jag vaknade vid 1 i natt av att Casper lät lite & sen blev han lite ledsen. Jag skyndade dit genom att ta vägen över Daniel istället för att gå runt (vadå trött & förvirrad?). Tog upp han vilket jag i efterhand inte förstår då jag vet att han brukar bli mer ledsen & vill bara komma till sin säng.. höll om honom & sa "du måste sova nu hjärtat" la ner han & han sov :)
Själv kände jag hur j-a ont i magen jag hade på vänster sida långt långt ner. Kunde inte somna om.. men till slut kunde jag sova vidare & vaknade kl 6 av någon som pratade & var glad i sin säng hehe. Han åt upp all gröt 6.30 som Daniel gav han & drack mkt vatten. Så han var både hungrig & törstig.


Vi har varit ute en stund idag. Casper fick gunga lite, handlade lite på ica här vid oss.. Casper har ätit lunch & nu sover han. Jag & karlsloken ska strax äta pommes, köttfärsbiffar & tzatziki. Gött! Bara det blev lagom (tillräckligt!) med vitlök i så. Jag behöver vitlök, fortf förkyld :(


Lotta

åååååh tzatziki!! (dregel!) ;D



PUBLICERAT: 2010-05-01, 19:16:49 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

Värsta goa maten ni gör ju!!!



PUBLICERAT: 2010-05-02, 08:18:01 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: