SKRIVET: 2010-05-21, kl 21:29:40 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

irriterad

Det visade ingenting idag. Men det blir ny (annan) undersökning nästa vecka. Hoppas dom kommer fram till vad det är snart.

Om en liten stund slutar Älsklingen. Wiiiiie.

Jag känner mig irriterad. Tur jag kan häva ur mig skiten till Sandra på chatten just nu :P

Jag & Casper var och badade idag, babysim. Han var väldigt trött. Så han orkade inte "simma" med ringarna på armarna. Men annars gick det bra. La han i sin säng när vi kom hem och han somnade på en gång. Vaknade efter ca 45 min, lagom tills jag lagt mig på soffan. Så vi la oss båda två i stora sängen. Myyyys. Jag var skittrött så vi somnade båda två. Vaknade 16.40. Oooops :P
Men läggningen gick rätt bra ändå. Han somnade 19.30.

Nej, nu måste jag verkligen packa!!! Jag & Busen åker ju bort imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: