SKRIVET: 2010-05-26, kl 15:11:24 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Dagens hemskheter

Dagens hemska mamma: Bella
Hjärtegryn som ramlar ur sängen: 10 poäng


Casper har blivit ganska jobbig när han ska somna både dag och kväll. Han är även jobbig ibland när han ska äta, man får truga lite för att han ska äta. Ibland kan man vara glad om han äter en halv portion. Men lunchen gick hur bra som helst. Han protesterade INGENTING och det tog framför allt inte en timme, typ :P Mammas mat var nog god? =) och han var nog väldigt hungrig?
Efter lunchen var det dags att sova för Lillis och jag orkade inte krångla en gång till idag. Jag hade ont i ryggen och kände mig rätt less så jag la mig bredvid honom i den stora sängen. Han låg in mot väggen (sängen står mot väggen) och somnade på bara nån min.

Daniel kom hem strax efter att han somnat. Efter kanske 30-35 min hör vi en smäll. Och så ett skrik. Jag skriker "Neeeeeeej!!!!" och springer dit. Tar upp honom, ger honom kaninen och han lugnar snabbt ner sig. Sätter mig med honom, sen lägger sig Daniel bredvid honom för han var ju fortfarande trött. Sen lägger Daniel ner honom i sin säng och han somnar. Men fy farao vad läskigt det var när han ramlade ur sängen =(
Jag fick panik kan jag säga!

Men om han trilskas varje gång han ska sova blir det drygt kan jag säga. JAG BEHÖVER ANDAS!!!!


Monica

åå vilken mardröm!! Men du är inte världens sämsta mamma! Massa kramar



PUBLICERAT: 2010-05-26, 21:27:44 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: